Az oldal karbantartás miatt jelenleg nem elérhető!

Kérjük látogasson vissza később!

Általános szerződési feltételek

 

A webáruház üzemeltetője és karbantartója: Tiara Kft.
Székhely: 1028 Budapest, Hunyadi János u. 29/B
Adószám: 10655900-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-161867
Elektronikus elérhetőség: info@szorgosmehecske.hu
Telefonos elérhetőség: +36-1-436-9459 (hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-14:30 óráig hívható)

Regisztráció és belépés
Az áruházunkban történő vásárláshoz nem kell regisztrálni, azonban többszöri vásárlás esetén ajánlott, hiszen a regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat.
Ha regisztrálni szeretne, akkor a Regisztráció menüpontra kattintva meg kell adnia a nevét, e-mail címét és a jelszavát. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el.
Regisztráció - és bejelentkezés után - a Személyes menüben elérhető, Személyes adatok menüpontban adhatók meg a számlázási és szállítási címek.
Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az elfelejtettem a jelszavam gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi a jelszót.

Kosár összeállítása
Webáruházunkban a termékek kilenc fő kategóriára vannak osztva, ezeken belül további alkategóriákra tagolódnak. Bármelyik főkategóriába belépve, annak további bontását  jobb oldalon megtalálja, ezeken át juthat el a termékekhez. A nyitóoldalon található még néhány népszerű termékcsoport bannere, valamint néhány kiemelt termék.

A termékeket a webáruházban így találhatja meg:

  • Keresőmezőbe írva: kereshet akár szöveg, szótöredék, vagy cikkszám alapján
  • Ha már bejelentkezett vásárlónk, úgy az oldal tetején, a belépési név mellett található Személyes menüben számos hasznos saját funkciót érhet el (mint például a Kedvenceim, Korábbi vásárlásaim, Kuponjaim.
  • Márkák szerinti szűrés: a nyitólap alsó részén látható logókra kattint, elérheti az adott márkához tartozó összes megrendelhető terméket.
  • Vásárlás vagy válogatás közben, minden termék alatt megtalálható szív ikonra kattintva bővítheti kedvenc termékei listáját.
  • Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a termék ára alatt lévő mezőbe írja be, a szükséges darabszámot.


Termékek árai
A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. A megrendelés  leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, a megrendelt termékeket, függetlenül a megrendelés leadása után történő árváltozásoktól, a visszaigazolásban szereplő árakon számlázzuk ki. Akciók érvényessége: ha külön nincsen jelölve, az akció addig érvényes, amíg fent van az oldalon (pl. nyitólapon), illetve a készlet erejéig.

Fizetési módok

  • Bankkártyás fizetés az OTP Simple rendszerén keresztül: Lehetősége van bankkártyájával biztonságos módon azonnal kifizetni a választott termék ellenértékét. Elfogadott kártyatípusok: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express.
  • Banki előreutalásos fizetés: kérjük a közlemény rovatba legyen kedves beírni a megrendelés azonosítóját, melyet a visszaigazoló e-mailben talál.
  • Készpénzes fizetés átvételi ponton: átvételi pontunkon (1038 Budapest, Szentendrei út 278/A) lehetősége van készpénzben kiegyenlíteni a vásárlás ellenértékét. Kérjük, amennyiben mód van rá, pontos összeget készítsen elő. Nyitva tartás: hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:00-ig, pénteken 8:00-tól 14:30-ig.

Nincsen mód új megrendelés kiszállítására, amennyiben Önnek bármilyen lejárt tartozása áll fenn áruházunkkal szemben.

Szállítási módok, díjak
Webáruházunk minden megrendelésnél egyedi szállítási díjat kalkulál, mely a megrendelt termékek összértékétől függően változik. Minél több terméket vásárol, annál kevesebb lesz a szállítási költség, 20 000 Ft feletti megrendelés esetén pedig a Szorgos Méhecske átvállalja a szállítási költséget. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

Szállítási módok és díjszabás:

  • Személyes átvétel (1038 Budapest, Szentendrei út 278/A): Ingyenes
  • Házhozszállítás (szállító cég: Magyar Posta): bruttó 20 000 Ft-ig 980 Ft, 20 000 Ft felett ingyenes

Az Magyar Posta által szállított megrendelések teljes tömege legfeljebb 100 kg lehet. Amennyiben a megrendelni kívánt termékek együttes tömege meghaladja a 100 kg-ot, úgy azt kettő (vagy több) rendelésként szükséges feladni.

Kuponbeváltás
Amennyiben Ön rendelkezik webáruházunkban beváltható, kedvezményre jogosító kuponnal, úgy a kedvezmény jóváírásához írja be a kuponkódot a rendelés feladása előtt, a Megrendelés összegzése résznél található "Kupon" mezőbe. Ezt követően a Beváltom gombra kattintva a rendszer érvényesíti a kupont, és a fizetendő végösszegből levonja a kedvezményt. 

A kupon a Szorgos Méhecske webáruházban aktuálisan rendelkezésre álló termékekre, a kuponakció időtartama alatt, a készlet erejéig használható fel. A kupon kizárólag egy alkalommal érvényes és a feltüntetett termékeken kívül más termékek vásárlására nem váltható be. A kupon készpénzre nem váltható, értékéből készpénz nem adható vissza. Több kupon nem vonható össze, továbbá a kupon más akcióval vagy kedvezménnyel nem vonható össze.

Elküldött és visszaigazolt megrendelés visszavonására
Amennyiben a leadott megrendelés visszaigazolásakor derül ki, hogy elgépelés vagy rossz adatbevitel történt a vásárló részéről (pl. helytelen szállítási cím, vagy rossz rendelt termék mennyiség), úgy abban az esetben telefonon (+36 1 436 9459 hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:00-ig, pénteken 8:00-tól 14:30-ig) van lehetősége az észrevett hibák korrigálására.

Szavatosság, reklamáció
A megrendelőt (vásárlót) az ide vonatkozó rendeletek és jogszabályok alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatosság alapján a hibás nem használható termékeket a megrendelő nem köteles átvenni. A szavatossági igény az áru átvételekor jelezhető és érvényesíthető. Amennyiben a szavatossági probléma a termék használatba vételekor derül csak ki, azt a vásárló utólag is jelezheti áruházunknak, az ügyfélszolgálatunknak küldött bejelentés formájában.
Amennyiben a vásárlása során bármilyen további panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mailben a info@szorgosmehecske.hu címen vagy telefonon a +36 1 436 9459 telefonszámon. Reklamációjára 2 munkanapon belül visszajelzést adunk, a reklamáció kivizsgálásának határideje 2-4 munkanap. 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Tiara Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 5 munkanap de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a vállalkozás jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Elállási jog
Az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a Vásárlónak lehetősége nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 14. nap végén kell elküldeni ügyfélszolgálatunkra. Az elállást a Vásárló nem köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a Vásárló köteles megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizetendő a Vásárló részére (a szállítási díjat is beleértve).
Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a Vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az átvételi ponttal történő előzetes időpont egyeztetés után. Lehetőség van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyezően történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.
Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, postai levél) is jelezze!